Lägg din hand i min

Idag, eller snarare igår efter en snabb titt på klockan, så var det Valborg.
Jag är redan hemkommen. Jag har på äldre dagar (haha) fått lite problem med sena/tidiga morgnar efter utekvällar. Så istället väljer jag mer eller mindre att dra hem medan resten drar vidare mot nya äventyr. 
Dagen var till en början lugn. Läst större delen av Hunger Games del II och plockat här hemma. Sedan blev det cortegen med Anton, Emma och en av hennes vänner. Vi stod där och kollade tills vi blev för kalla och gick och tog en kaffe innan vi drog till Slottskogen. Väl där blev det grill och socialt snack för hela slanten. Lite godricka ingick självklart. Sippar lite på det sista nu. Lite njutning ska man ju få ha även fast jag dragit hem. 
Men tycker det blev en riktigt lyckat kväll. Var mycket människor i Slottskogen och vi var ett rejält stort gäng. 
 
Nu lyssnar jag på U2 och ska snart göra mig iordning för sängen.
Imorgon väntar jobb. Oväntat eller hur?! Men det känns ändå helt okej. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0