sweet

Lördag, helg! I alla fall i en dag då jag ska jobba en sväng imorgon.
Kände att denna helgen kom väldigt lägligt. Gårdagen på jobbet blev väldigt stressig. Så att bara ta det lugnt idag ser jag fram emot. 
Dagen och natten kommer spenderas hos mina föräldrar, lite födelsedagsfirande, mys och tvätt-dag. TRor dessutom att det kommer vankas en liten spakväll. Inte mig emot alls. Hemmaspa, kan tilläggas.
Sambon min  åkte precis iväg mot Örebro, så det är därför jag är själv.
 
Så nu är det dags att fixa sig lite iordning innan det är dags att åka mot mor och far.
Hoppas ni har en toppenlördag!
Vädret som är just nu (blötsnö som snöar ner åt alla håll...) gör att jag längtar lite extra till sommaren.... Solnedgångarna, värmen, semestern........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0