-

Nu ska jag om några minuter bege mig mot jobbet. 
Idag jobbar jag till stägning vilket innebär att jag inte kommer vara hemma förrän 23... Kan inte säga att jag är överdrivet taggad. Hatar att jag och sambo jobbar-om varandra lite då och då. Då han alltid jobbar 7-16 och jag jobbar oregelbundet men mestadels kvällar och någon helg då och då. Så det är jobbigt. Särskilt då jag är en människa som behöver mycket närhet och värme, kramar och sällskap. Men det går och tror lite ensamtid för oss båda inte är direkt dåligt. Då jag alltid får vara själv på förmiddagarna förtjänar ju han att få vara ensam lite då och då. 
Så det är bara att jobba på, pengarna är goa och idag jobbar Emma fram till 20 så det kommer bli pardey på Ica fram tills dess. Lugnt party. Nästan obemärkt. 
Men det är så himla fint att jobba med en av mina närmsta vänner någon gång då och då, även fast vi knappt hinner prata så hinner man ju se varandra i alla fall. 
Nu hinner jag inte sitta här mer då vagnen går om ca 15 minuter. Och jag har inte packat väskan eller tagit på mig jobbkläder så bäst att sätta fart.
Hoppas ni har det finfint!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0