Let's call it magic

Det enda jag känner att jag skriver nu är mer eller mindre att tiden går så snabbt, veckorna springer iväg. 
Det är fredag imorgon, sedan helg. Det går snabbt. Känns som varje vecka bara går snabbare och snabbare ju äldre jag blir, dag för dag.
Jag fyller 20 om 2 veckor. Känner mig så ung när jag säger till folk att jag faktiskt är 19. Inuti känner jag mig som 25+, samtidigt som jag ibland beter mig som om jag vore mindre hälften av det. Men det är väl så det är att vara mänsklig. 
 
Just nu så löser sig inte saker, de liksom fastnar och stampar vatten.
Varför undrar jag. 
Men det går ju inte alltid att ha flyt med allt. Och att trampa vatten är ju helt okej träning, så får se det så så länge.
Jobbar på att se saker mer positivt, att njuta och andas.
Det går bra, andningen går sämre.
Men fortfarande så är måendet med mig, 
hösten har inte tagit mig och jag skrattar den i ansiktet!
 
Med det säger jag godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0