Fredag fredag fredag

Myser till lite musik, efter protion havregrynsgröt och ett avsnitt av modellflickor.
Nu är jag redo att dra mig mot jobbet och jobba de 5 timmarna jag tackade ja till idag.
Ikväll kommer mina mys Ica-tjejor hit och det ska bli superduper!
 
Idag ska jag försöka att inte slå i huvudet i en varuvagn som jag gjorde förra fredagen så att det börjar blöda. Jag skippar gärna det. Känns lite onödigt sådär.
Kanske därför jag är som jag är, slår i huvudet för mycket. Ni förstår inte hur mycket!
Eller så är jag bara för lång för mitt eget bästa. Man kan ju tycka att kroppen borde ha vant sig efter ett bra antal år med denna längd, men neeeeeeeej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0