Det var hon som förklarade allt om avund

Nu har jag helg!
Sitter just nu ensam hemma med Shinedown på lagom hög volym och ett uppdrucket glas vin framför mig.
När sambon är ute och roar sig på annat håll så får man passa på att roa sig lite själv och unna sig lite vin. 
 
Idag har det varit en rätt så fin dag. Jobbade och stängde med Emma och det är ju alltid de bästa jobbdagarna som spenderas med henne. Det är något som är väldigt positivt med att råka ha samma arbetsplats som sin bästa vän. Klagar icke alltså.
 
Så som sagt nu har jag en heeeel dag helg framför mig och än så länge är den dagen totalt fullbokad. Det vankas lite julklapps-shopping, träning, maxi och lite annat smått och gott.
 
Men nu så kallar sängen, riktigt längtar efter att få lägga mig ner. 
 
Och med det får ni en finfin bild från min student för 1,5 år sedan. Seriöst tiden springer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0