Måndag

Återigen en ny vecka.
Jag ska snart ta och lunka iväg mot vagnen och åka mot massören. Och nej, tro inte detta är någon skön-massage, tyvärr. Detta är mer eller mindre enbart för att leda upp och gosa med min alldeles för onda rygg. Var där för två veckor sedan och nu är det dags igen.
Väntar mig smärta, men det gör gott. Förra gången så hade smärtan mer eller mindre släppt där det gjorde som ondast när jag lämnade hans rum. Sen att resten av ryggen var allmänt mörbultad. Det blir typ som ett träningspass + träningsvärk i någon dag efter. Det är sjukt.
Så nu hoppas jag även denna gången blir lika bra och att smärtan försvinner någon dag igen. Hade varit underbart.

Sedan så åker jag hem till mor och far. Där mor bjuder på lunch. Inte mig emot och eftersom det är måndag så väntar det jobb på kvällen. Och där är väl mer eller mindre min dag.
Nu börjar få lite bråttom (ovanligt)
Ha det superduper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0