-

Är sjuk. Eller lite halvsjuk. På bättringsvägen liksom.
Sedan sist jag skrev här lite mer utförligt, så har det hunnit bli massa blad på träden, värmen har kommit lite till och från. Hur underbart är inte det? Nu är det dessutom maj. Jag fattar inte. Men det brukar jag visserligen aldrig göra så det är väl standard.
 
Valborg spenderades med fina vänner. Jaag var sjuk men ville inte missa något så jag var med och gick på panodil och cocillana och lyckades vara lite levande under kvällen i alla fall.
Annars de senaste dagarna har jag sovit. Sovit galet mycket. Sömn sägs ju vara det bästa.
 
Jag är en roligt människa när jag är sjuker. Svinrolig. Skrattar åt mig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0