todeloooh

Har haft en riktigt fin helg. En helg utan jobb och måsten.
En helg där jag umgåtts med fina människor, druckit vin, tagit det lugnt och myst med sambo, kollat film, redigerat bilder, hälsat på i Floda och bara chillat.
Idag är det jobb som väntar. Ett två timmar längre pass än vanligt, något jag verkligen inte tackar nej till.
Men känner mig bara så trött.
Vill inte jobba.
Pensionen var är du?
Okej, skämt åsido. Är samtidigt så glad att jag har jobb, vilket kanske ändras när hösten kommer, men det tar jag då.

Så istället för att tänka på sånt så säger jag istället, är galet glad att jag har ett jobb, galet glad att allt faller på plats, att jag har råd att bo i en egen lägenhet med min underbara pojkvän.
Ibland ska man ha tur.
Och när turen inte går ens väg tar man sig igenom det ändå!
På två-årsdagen i Teneriffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0