Chill-onsdag

Min lediga dag. Den spenderas med att göra ingenting. Mer eller mindre. Skulle träffat en vän men det blev inställt. Så istället har jag sorterat tvätt. Vi har inte tvättat på ett lite för bra tag. Så alla mina bekväma trosor har tagit slut så idag är jag iklädd kalsonger. Typ aldrig känt mig så bekväm någonsin!!!!
But first let me take a selfie.
 
Typ.
 
 
Igår åt jag frukost med Emma. Vi pratade och bara myste. Sedan åkte jag och tränade. (SHIT, vilken träningvärk jag har idag). Körde lår, rumpa och mage. Asså, shit, inte kul. Sedan mellanlandade jag hemma hos föräldrarna, åt sa hej till katterna och gick sedan upp till jobbet tillsammans med Emma. (Inte samma Emma) 
Mitt tisdagspass känns alltid som ett 10-timmars pass trots att det bara är 5. Började dessutom må svinigt illa, så det var kul. Men allt går. Och idag är allt bättre. Drog slutsatsen att det varit lite mycket det senaste.
 
Därav denna lugna dagen. 
Okej, den hade varit likadan ändå. 
Gillar att vara ledig såhär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0