Sjukt

Jag har fått ett jobberbjudande. En heltid. Inom handels och sälj. Det ingår egen bil och fast lön. Men det är en resa upp till Stockholm som tar emot, en utbildning på 3 dagar. Är detta något jobb jag egentligen vill ha. Det är ett jobb som merchandiser, alltså att åka runt till olika stora livsmedelsbutiker i Göteborgsområdet och hjälpa dem, komma med erbjudanden som kan hjälpa dem i deras försäljning och fronta de produkter som jag har ansvaret för. Det är lockande. Men ändå inte. Det är nytt. Jag gillar det jag är van vid och har ibland väldigt svårt för förändring, särskilt när jag inte vet vad det nya riktigt innebär. Jag vet bara att det är mer jobb, mer pengar och en bil. Ett team på 3 är vi.
Jag vet inte. Jag är klyven.
Måste meddela mitt svar snarast och det drar i mig, ångestkänslor kommer då och då.
Och jag vet ärligt inte.
Ska man våga hoppa och prova på något nytt eller stanna på det gamla, man kan och som man egentligen vet att man inte kommer vilja göra mer än 2 år till....
Klyven och rädd.

Ska det nya året inledas med en förändring eller inte?

Svaret har inte jag.....
Än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta chansen. Förändringar är nyttigt och bra för oss alla, även fast det kan vara skrämmande. Lovar det blir bra, du klarar det <3

2015-01-01 @ 12:58:06
Postat av: malou

Kör!!!! Om inte annat är det een bra erfarenhet!!

2015-01-01 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0