Tjosantjenare

Träningsvärken var inte rolig alls. På jobbet dagen därpå var jag för en gångs skull tacksam för att få sitta i kassan. Det gick typ inte att gå. Men har enbart mig själv att skylla, så går det när man inte tränar på länge.
Fy, på dig Linn.
Idag ska jag hoppa in för en kollega och jobba hennes sista timmar. Tackar inte nej till pengar då jag under augusti inte jobbat alls så mycket som innan då jag varit tvungen att ge och byta bort pass pga, bröllop, cykelvasan och andra trevligheter.
Men älskar ju samtidigt aatt vara ledig, lat och seg som jag är.
 
Nu ska det ätas lite midadg innan det är dags för mig att sticka.
 
Hoppas allt är fint med er och att denna osammanhängande text var någotsånar läsbar. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0