helgen

Helgen har gått snabbt, för snabbt. Men sen har varit fin. Jag jobbade i stort sett hela fredagen 10-21, sedan blev det hemmamys. Igår, alltså lördagen, blev det en städdag någon timme. Vi är lite för dåliga att dammsuga.... Så det var verkligen dags. Sedan kom min vän Annie med en av sina vänner, vi åt tacos och sedan åkte vi till Emma och 20 årsdagsfest. Var så kul, med fina människor, goda frukter, mycker skratt och god dricka. Vid ett drog vi ut och dansade några timmar, innan vi sa hej då och Anton, Annie och jag åkte hem till oss, åt resterna från tacosen och sov sedan så gott. Idag har det inte varit direkt full rulle. Annie drog hem vid 14 och sedan dess har Anton och jag kollat film, sovit, ätit och jag vet inte vad. Så nej, ingen produktiv dag direkt.
Men imorgon är det måndag igen och då är det dags att sätta fart, en ny vecka.
Så med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0