hela huset

Sitter för tillfället och myser i soffan med en latte med Veronica Maggio och Håkan i högtalarna.Om en dryg timme är det dags för mig att åka mot jobbet igen. Känns som om jag är där mer än hemma för tillfället. men klagar inte, bara lite, har ju som sagt ett jobb, härliga arbetskamrater och kommer tack vare alla dessa extra pass jag hoppat in på de senaste veckorna få en redig lön även denna månaden och nästa.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, fixat lite, diskat och gjort iordning en låda som ska ner till källaren.

Dessutom har jag utmanat min spyfobi idag, genom att äta potatis och morötter som kokat i en ny kastrull som helt plötsligt började lukta fruktansvärt äckligt, typ någon beläggning eller något. Lite lagom snabbt bytte jag kastrull och lukten försvann så fint så. Men ja, är ju lite nojig nu ändå. Det smakade gott i alla fall.
Det kommer nog alltid vara något problem när det gäller mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0