Otränad liten människa

Har haft lite besök här i lägenheten det senaste.
Emma var här igår, vi fikade och pratade massa om lite allt möjligt. Vi träffas ju mest på jobbet för tillfället och där är det ju lite svårt att prata om annat än jobbrelaterade saker och liknande så det var riktigt najs. Sen följde jag med henne och tränade. Ni förstår inte min träningsvärk idag. Har inte tränat sedan flytten påbörjades så senaste gången var i augusti någon gång.
Så träningsvärken är väl inte så förvånande ändå.
Kan inte gå riktigt normalt och min mage gör att jag knappt kan resa mig upp när jag suttit ner. Alltså, det är sjukt. Känner mig otränad....
Och en 3 eller 4 år gammal bild får passa fint in här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0