juppjupp

Sitter just i denna stund och väntar på att Anton ska komma hem, stackarn har varit tvungen att jobba över.
Själv så har jag varit ledig idag. Min mor och jag var hos mormor och fixade adventsfint hos henne, åt lunch och pratade. Annars under dagen har jag lagat stooorkok, diskat porslin vi fått, kollat på play, duschat och bara chillat.
Imorgon så är det jobb några timmar, sedan har jag inget planerat. Blir en ensam kväll imorgon med då sambon min ska på julbord med jobbet. (Är inte avundsjuk) Men kanske bra för mig att sova tidigt då helgen är jobb för mig. Kul.
.
.....
........
...........

Men vet ni vad?! Nästa helg är det Håkan som gäller. :)

Är peppad. tror jag.


Eller nja, det är jag inte.



....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0