we should all start to live before we get too old

Plockat ner miniräknare, massa pennor, sudd och linjal inför imorgon.
MATTENATIONELLA HERE I COME!
Ska försöka få vg. Så hoppas det är lätt och fint.
Men ska faktiskt gå upp lite tidigare än vad jag egentligen behöver imorgon för min underbara svenskalärare ska vara med i tv4, nyhetsmorgon. Så 7:45 tänker jag sitta bänkad. Då hon är där tillsammans med Jan Björklund kan det bli lite kul. Tänk att lilla Karin blev lite kändis efter sin video hon la ut på youtube. Men snart ska jag sova. Ska först smörja in mina halvrosa kroppsdelar, spela ett spel (nörd) och dricka ett antal liter vatten. Så törstig.
Men säger godnatt sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0