odontologen

När man möts av detta på odontologen, "tänker du på samma sak som jag b1? Ja, jag tror det b2!" 
Haha.
Det gick i alla fall bra, var hos två studenter som utbildar sig till någon form av tandläkare. Båda var så otroligt trevliga satt och skrattade och skämtade samtidigt som jag grimagerade rejält då de tog på min käke. Sedan kom deras mentor och kollade så de gjort allt och gick igenom vad de kommit fram till osv. Var riktigt intressant faktiskt. Han vill att de skulle kolla min rörlighet och det visade sig att jag är överrörlig i 8/9 leder de kollade på. Kul.
Och det var antagligen därför min käke har blivit som den blivit att jag varit överrörlig där och på så sätt så har disken ovanför käken börjat "klicka" och sedan åkt helt snett och det är den som gör att jag inte kan öppna munnen. Sen på grund av detta har jag antagligen gått och spänt mig så jag fått en artros också. Därför den molande värken. Så min uppgift nu är att tänja och strecha min lilla käke så får vi se om det går. Om inte blir det operation.... Så ska se till att detta går bra, med streching.
Så japp, det var dagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0