2 dagar till studenten!!!!!

Åkte ner till Hisingen igår för att kolla på älskling när han kom i mål efter Hisingen runt, 15 mil. 15!!!
Så duktig fining har jag.
Det blev att jag följde med honom hem, åt grillat och la oss tidigt.

Helgen har varit så fin. Verkligen vad jag behövde, shopping med Anton och sedan mat på restaurang i lördags. Det är något speciellt att sitta på restaurang med den personen man gillar mest i hela världen. Så ja, jag vart lycklig.


Men nu är det dags för allvar och halkkörningen, ska åka om lite knappt en timma. Sedan bär det av mot Halmstad, kommer hem ikväll någon gång. Helt okej taggad ändå. Nu ska vi gliiiiiiiida.

Så fin helg uppföljd av en hal måndag, kan bli bra alltså.

Todeloooooh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0