the best part of me was always you

Anton kom till mig igår vid nio snåret och höll mig sällskap tills det var dags för honom att åka till jobbet.
Har jag världens underbaraste pojkvän eller vad liksom? <3
 
Hade en kort dag i skolan idag, där jag fick reda på ett prov, som hade gått riktigt bra, så det kändes gött. Sen träffade jag upp min mor handlade lite och åkte sedan hem och fixade gofika. Firade att projektarbetet är inlämnat och klart, woopaaaa!
 
Gjorde precis en mango-milkshake till mig och mor. Hon ska snart åka hem till morfar och ta hand om honom. Han fick inte stanna kvar på sjukhuset så det är skönt att mor håller lite koll på honom.
 
Själv så ska jag försöka plugga lite snart, precis uppdaterat min fotovägg (aka baksida på min garderob) där alla bilder varit nedtagna ett tag.
Gottigottiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0