nöjd?

Precis skrivit en recension till min svenskalärare, skulle egentligen varit på en teater jag inte sett, så istället för att visa att jag gjort något så recenserade jag min kväll då teatern var och berättade själva händelseförloppet under kvällen. Hon kommer skratta åt den. Menmen.
Ska få MVG i svenska, JAG SKA! Fast efter den recensionen så drog det nog ner mina chanser. Kaoset. Men tycker själv att jag var rolig och påhittig.

I alla fall i morse så fick jag och Felix våran tredje gratis kopp kaffe från espressohouse, det tackar man inte direkt nej till om man säger så.

Nu ska jag hoppa i badkaret och ta ett bad känner att jag är värd det just nu. Sen ska jag plugga lite om trygg stadsplanering och packa lite inför morgondagen.

Hoppas ni har det fint.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0