innan klockan slår

Det blev en rolig utgång igår, tog det lugnt och fint och tog sista bussen hem vid kvart i ett med Felix.
Gick upp för 3 timmar sedan och har äta frukost och fika, hunnit plugga lite, både projektarbete och körkortsteori. Min lärare har börjat ge mig läxor, tror han tror att jag inte har något annat att göra... Men ja, om några gånger så har jag gjort allt. Shit, känns helt knas. Trafikfaran Linn liksom.
 
Om en timme ska jag åka ner till stan och träffa Agnes och tjôta lite och kolla kläder. MMMMMM!
Sen så kommer älskling hit, ska bli mysmys. Kommer vara en lagom social flickvän som kommer sitta och skriva på sitt projektarbete menmen han får stå ut, han var också där en gång i tiden.
                         
Bild från i fredags! Hade fått en sån fin kommentar från denna underbaring när jag gick in på bloggen idag<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Åh fin bild från en grym kväll! :D

2013-03-12 @ 18:28:50
URL: http://svenskaenglarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0