hej egoisten

Ledsen och illamående. 
Skulle kunna sitta och storgråta just nu men nej, big girls don't cry, BIGGEST LIE EVER, i alla fall när det gäller mig.
Sitter i alla fall och stresstuggar tuggummi efter tuggummi. Som sagt, hej spyfobi, I LOVE YOU, hej ångest, I LOVE YOU TOO!
 
Men har båda katterna hos mig som håller mig sällskap och håller mig ångestnivå tillräckligt låg och hanterbar.
En av dem har lagt sig i min kofta. Ser ut som om jag antingen fått väldiga hängtuttar eller är gravid i åttonde månaden, vet inte riktigt vilket som är värst faktiskt. Haha.
Men mysigt är det, hon är varm och spinner så fint.
 
Är iklädd pojkväns tröja idag med, är det mys så är det och när man vet att man inte kommer träffas på ett tag så får man. När han ska åka till Skövde och jag väljer att inte åka med och träffa hans underbara vänner. Men det är bäst så. Litar inte på mig själv alls just nu. 
Men helt ärligt önskar jag att han bara stannade kvar hos mig. Själviskt och egoistiskt. Jag vet.
Men det är väl jag. En jävla egoistisk människa.
Men vill ändå att han ska åka, ha ett liv, ha kul, med underbara, härliga människor.
 
 
Babbel och återigen babbel, kanske märker ni hur sjukt mitt huvud är just nu.
Men ska försöka få tillbaka det till sitt "normala" tillstånd efter helgen, försöker intala mig att jag behöver sömn, lugn och ro och djupa andetag.
Så fint ligger pissekatten nu. Så varmt och gott. Hon har slutat spinna nu och snarkar lite istället, snutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0