did you know?

Mormor är dålig och ligger på sjukhus, morfar är dålig men är än så länge hemma. Farmor var dålig för ett tag sen. Kjell syster opererades förra månaden för bröstcancer. Plus att jag ska på begravning på påsklovet.
Det har varit och är mycket just nu, det tär på mig.

Försöker gå runt och vara trevlig och snäll och glad på dagarna. Det tär också.

Blev att jag skrev till Anton igår, tillsammans med godnatt-smset. "Mår inte bra just nu och är less på det."

Kan inte vara annat än less på det. Förkylningen sitter kvar i bröstet på mig och gör det jättesvårt att andas till och från, hostar då och då. Och är så fruktansvärt trött.

Känner mig på något sätt ensam, ensam i en värld full av människor.

Skyller lite av detta på att jag sänkte dosen på mina antidepp för två veckor sen. Läkaren tyckte jag skulle göra det på prov. Gillar inte att bli experimenterad med. Är för ömtålig just nu märker jag.

Känner mig som världens jobbigaste och mest krävande, samtidigt som jag känner mig som världens ynkligaste och missförstådda.

Ja, där har ni mitt liv just nu.

Men psyket är ju ändå relativt stabilt så ska inte klaga egentligen.
Det är bara allt annat just nu.

Men solen har börjat skina och ska försöka utnyttja den och få dessa jobbiga dagar att bli lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men Fina Linn, det är så tråkigt att läsa att du mår dåligt. Tråkigt men bra att veta! Jag vet hur ont det gör i en att se någon nära sjuk och hjälplös. Men Did you know? Att det kan bara bli bättre! När man känner att man står stadigt på botten så kan man bara klättra uppåt. Kom bara i håg att "keep your head high" inte betyder att du skall stänga in dig och inte visa känslor, det är starkt att visa att man mår dåligt, men försök att ibland små korta stunder se framåt, tänka ljusa och glada tankar så blir allt mycket enklare :)
Och om du känner att du behöver prata så är det bara att ringa på skype eller skriva på fb! Se till att bli bättre så jag kan få se det om en månad ( WIIE 1MÅNAD KVAR) Saknar daj, PUSS! :* <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-03-26 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0