återigen bitter

Och så har jag blivit sjuk. Igen...
Seriöst vad är det med mitt immunförsvar??? Tror knappt det existerar. Mår just nu rätt dåligt. Huvudet dunkar, febern har kommit och hostar fint. Så har inte orkat göra så mycket mer än att kolla på Glee. Avbokade min körlektion imorgon också. Vill ju köra juu. Menmen, that's life.

Var hos psykologen en sväng idag också, behövde bara ventilera mig lite. Nog första gången det hänt under alla år jag gått hos henne. Haha. Men som sagt näst sista gången, woop woop.

Ska försöka kurera mig nu, för vill vara frisk till helgen. Orkar inte ligga sjuk igen.

Lite lagom bitter tjej just nu måste jag erkänna. Men är för seg för att orka ta ut det på något.

Godnatt eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0