Ibland så har man flyt

Idag så fick jag KÖRKORT!!!!  
Klarade uppkörningen på första försöket trodde det aldrig. Inte ens när jag för nio dagar sedan klarade teorin. Inte förrän han som satt bredvid mig i bilen under uppkörningen sa att jag var godkänd slog det mig att jag faktiskt klarade det, att jag faktiskt hade en chans att klara det. 
 
Att jag fått lägenhet, jobb och körkort inom loppet på ca en vecka, två veckor efter studenten är helt sjukt. Har nästan dåligt samvete för att allt helt plötsligt gått så bra.
Men samtidigt försöker jag slå mig själv på bröstet och tänka att jag kanske förtjänar det. Har haft mycket jobbigt som hänt under livet då och då och detta var kanske min tur att få riktigt flyt.
Så allt känns bra just nu.
 
Kommer sakna min finafinafina lärare så mycket. Vi har klickat bra, har samma dåliga humor och kan retas med varandra. Men det är väl dags att gå vidare. Släppa taget och gå vidare som med allt annat i livet just nu.
 
Imorgon är det dags att provjobba och lära sig allt på Ica. Kassa-apparater, lager, var alla saker ska stå, massa olika siffror. Men det ska nog gå förhoppningsvis.
 
En styck glad lärare och en styck glad Linn.
 

Kommentarer
Postat av: angelica

grattis till körkortet :D

2013-06-16 @ 20:22:55
URL: http://gela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0