Happy thoughts

Har jobbat färdigt för denna veckan. Min röst är totalt borta. Den försvann igår. Kunderna frågade en efter en om jag var förkyld och sa krya på dig och så vidare. Jag sa mest att jag pratat för mycket vilket är sant. Och de tyckte de flest var roligt. Så ja, jag är glad idag. Gillar att träffa människor och få dem glada och prata strunt!
Snart ska jag träffa älskling och åka hem mot honom.
Han får stå ut med sin förkylda flickvän tills på måndag. Och ni här får vara utan mig till dess (stor förlust jag vet...)

Men ha det så jättefint. Var glada med mig!!! :))))))
Gör mig inte alls på bild idag, dock så gillar min röda näsa kameran. Mmmmmm. Åh, vad vi alla gillar röd-snutna näsor.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0