good and bad

Körde precis en av mina sämsta körlektioner någonsin. Slutade upp att efter halva lektionen ungefär fick vi stanna vid en vägkant och prata. Slutade med att jag satt och grät lite fint, har lite för höga krav på mig själv. Min körlärare är så underbar, men undrar om han egentligen satta upp mig på prov och uppkörning lite tidigt. Men jaaa, det som lever får se och alla har ju sämre dagar så detta var väl en av mina. Men efter vårt lilla snack och hans förklaringar på allt jag gjort fel och vad jag istället skulle göra så gick resterande halvtimmen på lektionen riktigt bra. Väl tillbaka på skolan ville han få mig att säga att jag var bra och att jag kunde köra bil. Han lyckades inte kan jag säga. Men han sa det till mig och det värmde faktiskt. Han är fin.

Sen åkte jag direkt till ica där jag sökt jobb och letade upp chefen och pratade med honom om att jag fortfarande var intresserad osv. Och vet ni vad?! Denna gången verkade han också intresserad. Han frågade mig saker och skrev ner mitt namn och mobilnummer på en lapp. Så hoppas på det bästa. Hade varit toppen.

Nu ska jag ta och fika och få bort känslan att "jag är dålig". Gråten sitter kvar i ögonen. Ni fattar inte hur fånig jag känner mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0