.

Halsen är värre... Blir sååå ledsen.
Det är så mycket som händer nu. Imorgon ska jag först rensa mormor och morfars källare, sedan fika med Jessie och sedan åka till älskling. På torsdag är det dags för jobb, likaså på fredag då ska jag också åka till älskling igen, har man tomt hus så har man. Vill vara frisk då. Känner mig ofräsch... Sen på lördag är det födelsedagsfest, söndag blir det chilla och måndag, tisdag och onsdag blir det jobb. VILL VARA FRISK! MÅSTE VARA FRISK!!!
Wha... Dessutom får jag mens på måndag ser inte fram emot det. Men lika bra att ta allt på en gång. THROW IT AT ME, liksom.
Kan fortfarande inte röra armen och har blåmärken lite överallt.
Dessutom gör mitt huvud ont konstant tillsammans med min idiot-käke.
 
Färdigklagad.
 
Men shit, vad bitter jag blev nu....
 
:(
 
:'(
 
Men vill verkligen inte vara sjuk nu............. Kan ta det till hösten istället...........
Åh, vill gråta.....
Har jag sagt att jag blir ynklig och tycker synd om mig själv när jag är sjuk? 
Så ni får stå ut med väldigt mycket självömkande de kommande dagarna. ;)
 
Men ska ta min astmamedicin och gå och lägga mig nu, vem vet imorgon kanske jag är "frisk"! JA!
POSITIVT TÄNKANDE LINN!!!!!
KOM IGEN!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0