det händer saker

Ursäkta att uppdateringen inte gått något vidare. Men hinner inte. Den tiden jag har över pluggar jag inför kommande bilsaker och redigerar bilder från min och andras studenter. Mormor flyttar så hjälper till där, jag själv har fått erbjudande till en lägenhet. Hörde ni det?! EN LÄGENHET! Tillträde 1 september. Så har levt lite moln samtidigt som jag varit nere under jorden. Mycket tankar som måste klarna. Undrar egentligen om jag är redo, redo att flytta, redo att släppa taget, redo att eventuellt bli sambo. Japp, sambo. Det ordet glädjer mig väldigt mycket just nu. Men tänk, tänk om vi inte skulle klara av det....

Så ja, tar dagarna som de kommer, skrattar och är för mig själv. Att vara ensam är skönt för tillfället.

Har 4 stycken stora lådor med flytta hemifrån saker. Fick mycket på studenten och hade lite innan.


Så klart jag är redo.
Redo för livet.
Redo att bli vuxen.
Redo att slänga mig ut i det jag inte vet något om än.
Jag är stark.
Starkare än vad jag någonsin varit.
Friskare psykiskt än vad jag varit sen jag blev "sjuk", 10 år sedan.

Så detta ska jag väl klara av?!

Bara jobbet som är kvar. Men ska söka. Men orken infinner sig inte riktigt. Det har varit mycket fest och fart och alkohol det senaste och det sliter. Förra veckan var det 5 dagar i streck. Så snart min uppkörning är över och jag förhoppningsvis har mitt körkort (HOPPAS) så ska jag börja träna igen, söka jobb som aldrig förr. Ta tag i mig själv. Ta alla beslut som behövs och leva livet. Har en hel sommar framför mina fötter som jag ska hitta på massa fina och roliga saker på.


Ett långt inlägg om egentligen ingenting. Bilder från de senaste kommer när de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0