Det är vackert ibland

Idag är det årets sista studentmottagning som gäller. 
Så ska se till att njuta rejält, för det dröjer nästan ett år till nästa. 
 
De senaste dagarna har rullat på, jag och Anton har hjälpt mormor att flytta med resten av familjen, vi har kollat utanför vår nya lägenhet, jag har ringt hyresvärden och tackat ja (känner mig nästan vuxen), jag har kört bil, ätit glass med Agnes, fikat med mor, shoppat och pussat på älskling. 
Det är väl ungefär det som hänt. Mitt liv känns rätt bra för tillfället.
Denna pausen från allt var välbehövlig.
 
Men snart blir det ut i livet på riktigt. Ser nästan fram emot det. Att bli vuxen på riktigt. Är väl dags nu.
Sen så måste jag klaga lite, dessa skjorts är xs. Seriöst vad ska de som är mindre än mig ha på sig?! Hur ofta har affärer xxs eller xxxs? Vissa har det, men inte direkt jätteofta. För detta är ju seriöst överdrivet. Så smal är jag inte... Så lite bitter blir jag. Haha. 
Men oftast är jag istället såhär glad nuförtiden. Så onödigt att var bitter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0