Want to make you feel like the only one in the world

Är förvånad hur många som faktiskt går in och läser här när uppdateringen är lika med noll.
Har annars haft underbara dagar. Det var massa fint i Skåne, tagit över 1000 bilder. Hotellet var underbart. Lite egentid med min underbara pojkvän och komma iväg från "vardagen". Så himla fint!
Sen dess har jag träffat vänner och jobbat. Mest jobbat. Nu är jag ledig i 2 dagar innan det blir jobb igen hela helgen. Ska dock hinna med 2 fester där emellan. Kan nog bli en lite trött Linn både på lördagen och söndagen. Men det är det värt.

Idag gymmade jag dessutom för första gången sedan den 20 maj. GALET! Men det gick bra, hade inte förlorat så mycket muskler som jag trodde. Mer kondition skulle jag tro istället.

Imorgon åker jag till Anton, ska njuta ordentligen av de sista av hans semesterdagar som vi två är med varandra.
Så det ska bli fint.
Någon gång i framtiden kommer det bilder från de senaste veckorna.
Puss och hej så länge.

Förövrigt 1 månad kvar tills jag blir sambo och får tillgång till lägenheten! CRAZY!!!!!!!!! Blir så fånigt glad varje gång jag tänker på det.

Men nej nu ska jag inte sitta här och skriva strunt utan göra mig iordning och sova.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0