vikthets.

Var på um idag för att fixa nya recept. När hon frågade min vikt och jag sa att jag inte visste, ville hon väga mig. Sa att jag visste att det var 50-något. Men det dög inte. Så nu vet jag vad jag väger igen, med mat i magen och kläder. 53,6........ Det där med att gå upp går la inte toppen. Men trivs rätt bra såhär. Ser inte så smal ut som min vikt säger och det är ju alltid något. Lite dryga 52 till nästan 180 borde väl vara lite lite... Eller jag vet inte längre. Ska fortsätta att försöka sluta bry mig och inte väga mig allt för mycket förutom när det är fest och man hittar en rolig våg i ett badrum (hände senast i lördags).
 
Ha en fin helg alla fina.
 
Dags att ta en mackis och sedan sticka. Woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0