Latest

En 10 timmars jobbdag är över. Nu har jag en 5 dagars ledighet framför mig, vilket känns riktigt gött.
De senaste dagarna, har jag vart med fining, "dubbeldejtat" med Emma och Johan, tagit alla våra lådor från mormor och morfars gamla lägenhet, promenerat, ätit, sovit, varit ute och solat, träffat Annie, varit vid aspens badplats med fina människor och skrattat. Seriöst vet typ inte vad jag gjort. Det händer så mycket och samtidigt ingenting speciellt. Men det är småsakerna som gör allt speciellt. Det som får en att bli lite småglad i vardagen.Att se att älskling bäddat sängen efter han gick imorse efter jag gått till jobbet (fatta hur avundsjuk jag var på honom som gick och la sig igen innan jag gick), att se en igelkott helt random, att hitta bilder man glömt på mobilen, lära sig norska ord av en kund, fota och så vidare. Det finns så otroligt mycket fint.
 
I veckan så ska jag och Anton paddla iväg, som förra året. Hoppas på lika fantastiska dagar som förra året. Veckan därpå åker vi till Skåne och blir borta i 5 dagar. Vi kommer hem lagom tills det är dags för mig att  jobba igen nästnästa vecka.
 
Så ja, lite snabb summering.
 
Nu är det dags för sömn, jag och mor ska åka till stan imorgon, äta frukost och köpa saker till mormor som hon behöver.
 
Hoppas allt är fint med er. Är så glad att jag ser att ni fortfarande kollar in här då och då. Trots att jag blir mer och mer ointressent, mer mer seg uppdaterad. Jag vet inte vad. Men ni gör mig glad.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0