just like you imagined

En 10 timmars lång jobbdag är över. Har hunnit äta massa mackor och jordgubbar så sitter här nu mätt och nöjd och väldigt, väldigt trött.
Har inte blivit jättemycket sömn det senaste då hostan har hållit mig vaken. Inatt var älskling ett sällskap och erbjöd sig till och med att följa med mig upp vid tre tiden då den värsta attacken satt igång.
Imorse när jag gått upp låg det en gullig liten lapp på mitt skrivbord, tillräcklig för att göra min dag. Det är sådana småsaker som kan göra en riktigt glad.

Nu ska jag ta ett långt bad och bara slappna av. Inget jobb förrän på måndag så nu ska här chillas!
Toodoelooooh
Vid halv fyra snåret i söndags morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0