Färskpressade apelsiner

Lyckades precis få tillbaka febern igen. Seriöst varfooooor?
Men tänker återigen ignorera den för imorgon är det full rulle. Sitter just nu och försöker kurera både febern och hostan med ett glas med pressade apelsiner, så galet gott.
(Ja, mitt hår är både rufsigt och smutsigt. I like it that way! OKEJ! Kanske inte...)
Fin träning för händerna också att pressa apelsiner. Märker att jag inte tränat på över en månad!
Idag har dagen spenderats med projektarbetsplugg. Kollat igenom böcker och skrivit upp information. Inte det roligaste man kan göra kan jag inte säga... Men känns bra att ändå komma någon vart med projektarbetet för hade nog fått lite lagom panik annars.
Jag har också hunnit med att prata i drygt 45 minuter med min älskling, vi hostade ikapp. Alltid fint att vara sjuka samtidigt eller något. x)

Men nu ska jag ta och fortsätta plugga!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0