those days

Helgen var mys. Började kolla på en ny serie med Anton efter att gästerna gått. Så nu har vi något att följa i framtiden eftersom vi har totalt olika filmsmak hör det till ovanligheten att det finns något som båda kan tänka sig att kolla på. Okej, det finns ju endel men det kryllar inte.
På söndagen gick jag upp lite tidigare och fixa lite frukost till finingen för det förtjänar han. Sen fick jag ett litet ryck vilket förstörde stämningen lite, men fick prata ut och det är väl alltid bra. Sen åkte vi till stan och kollade det sista på mellandagsrean, hittade inget förutom 2 par trosor så kan ju inte säga att jag är superduper nöjd... Sen så fick vi för oss att äta på restaurang så så blev det. Massa mys och god mat. Var hemma efter åttasnåret någon gång. Drack lite te och gick sedan och la oss.

Självklart så försov jag mig imorse. Känner att jag startar den nya terminen fint. Men kom till lektionen 10 minuter sent. Hann göra mig iordning på en kvart, så lite stolt över mig själv är jag. (;

På dagens andra lektion fick vi reda på hur nationella i svenska gått. Mitt tal hade gått bra, väldigt bra faktiskt. JAg som tycker det är så jobbigt att stå och prata med människor kan inte vara nöjdare typ. Skrivuppgiften gick sämre, men med förkylning i kroppen, ingen sömn och hjärnsläpp förväntade jag mig inte bättre. Men min söting till lärare uppmuntrade mig och nu har jag mvg i sikte. Känns bra. Så nu jävlar ska jag få mvg i svenska. Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0