Somrarna, minns du somrarna?

Lyckats bli ännu sämre idag. 
Just nu gör allt ont. Hela min kropp gör uppror, varje andetag känns för att inte tala om varje gång jag hostar+feber på det.
Men har tagit mig igenom dagen riktigt bra ändå först så ringde jag alla telefonsamtalen jag skulle, allt gick bra och jag kände mig så duktigt och mogen. Sen så var det bio med Emma, Hitta Nemo 3d, sån underbar film är den. Nästan direkt efter bion var det körlektion. Gick väl bra till och från i alla fall.
Sen fick jag äntligen släpa mig hem, äta lite mat och sedan lägga mig i badet. 
Ska försöka plugga lite nu, kanske ringa  min älskling och sedan lägga mig tidigt för det här går inte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0