Lista om 2012

ÅRET.

Hur har året varit för dig? Det har varit ett av de bästa hittills.
Bättre än förra året? Bättra!
Någonting du aldrig kommer glömma som hänt under året? Ja, det är klart. Att bli tillsammans med Anton är inte något man glömmer i första taget. Att ha träffat så många nya underbara människor. Att skrattat och haft så kul. Gått på Kent. Och massamassa mer (:
Har du flyttat under i år? Najnajnaj
Har du hittat en ny låt som du älskar? Lite för många 
Isåfall vilken? Call me kommer alltid ha en speciell plats.
Har du druckit alkohol? Ja
Har du kysst en främling? nej
Hur har din kärlek varit? Den har varit fin (:
Har du varit kär? Jaaaaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jaaaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaaaaa
Har du haft ett hemligt förhållande? Eh, det var kanske ett hemligt förhållande innan det kom ut att vi var tillsammans. Men nej x)
Har någon i din släkt avlidit? Nepp, eller inte nära släkt.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja
Varit i slagsmål? Nepp
Har du gjort någonting du ångrar? Det gör man väl alltid men det är sånt man ska försöka släppa... Fast jag har jättesvårt att göra det men jag försöker bättre mig.
Isåfall vad? som sagt släppa. Men det är en del...
Har du skämt ut dig? Klart! Jag är Linn och vad gör jag bättre än skämma ut mig? (;
Har du ljugit för en vän? Jo, det har nog blivit så, tyvärr.
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej, är så snäll 
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaaa
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? Japp
Vilken skola går du på? Schillerska gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Neeej, eller joo.. Matilda och Klara slår mig varje dag samtidigt som Angelica och Linnea håller fast mig samtidigt som Agnes snor mina skor. Nej, alla är så snälla sååå.
Hatar du ngn på din skola? nej.
Har du gjort ngt framsteg? Framsteg?
Haft alla rätt på ett prov? Nej... 2 poäng ifrån ;)
Har du förlorat en vän? Det kan man nog säga jaa...
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Faktiskt 
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej, aldrig!
Har du ljugit för din bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? Min pojkvän är min vän?
Har du många killkompisar? jorååå, lagom. 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo. men det gör man väl alltid?
Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag tränade bra. Mådde bättre. Slutade. Hittade kärleken(som egentligen inte var ett nyårslöfte, men det gjorde mig lycklig)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Sverige, wooop wopppp
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Jag vill vara friskare! Inte lika sjuk! Ett friskt år tack!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 27/2
Vad var din största framgång 2013? Mår mycket bättre!
Har du varit sjuk? Lite för mycket

Bästa köpet? ÅH!!! Vet inte... Mitt kameraobjektiv kanske...
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, typ. Så går det när bambamaten inte är god... Men la nog lite mer pengar på kläder tror jag faktiskt...
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jajemän.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? call me, kallernavn, klåparen, 999, fallskärm

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

Vad önskar du att du gjort mer? Inte varit så feg, sagt ja lite mer.
Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag inte vart sjuk så mycket!!!!
Hur tillbringar du julen? hemma med lilla tjocka släkten 
Favoritprogram på TV? vänner, glee, big bang theory typ...
Bästa boken du läste i år? Vet fatiskt inte. Har inte läst jättemycket iår...
Största musikaliska upptäckten? Shinedown
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget speciellt, kände att jag har allt jag behöver 

Något du önskade dig men inte fick? -

Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Gick ut och åt med älskling och drack första lagliga glaset med honom, sedan åkte vi hit och firade med lite släkt och vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo, att jag varit frisk på nyår... 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Min egen
Vad fick dig att må bra? Anton, vänner, familj, musik, sol, katterna.
Vad är dina nyårslöften? Börja träna bra igen, må bra, vara mycket med vänner och med pojkvännen, få jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0