broken record

Låg och räknade matte i sängen igår till 1 tiden ungefär då talen inte kängre gick att lösa så gav jag upp och började plugga körkortsteori istället. Har man vänt lite på dygnet så har man. Men tillslut släkte jag lampan och somnade.
Under dagen har jag hunnit med att vara en sväng hos mormor och morfar och hjälp dem med lite olika saker, jag har löst de olösbara mattetalen, ätit thaimat, börjat med projektarbetet och chillat på det.
 
Tror jag ska försöka lägga mig nu så jag hinner vända tillbaka dygnet någorlunda innan skolan börjar igen. Lycka till, Linn.... Särrskilt med den hostan jag fått så kommer det gå utmärkt att somna. Jag som ville träna nu också, men nejnej. Jag är född för att bli tjock. GODNATT!
mmmmmm, jättekul att äta clementinen. Så totalt ocharmig men så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0