You can break everything I am

Det där med att plugga är inte min grej.
Kommer inte igång och det stör mig lite.
 
Överlevde dagen förövrigt, vilket ni nog förstod då jag skriver... (åh, ironiiiin)
Halsen känns fortfarande, åt för mycket igen (VARFÖR LINN, VARFÖR????????) och magen kommer och går. Men det känns att man lever i alla fall och det är ju fint. Så man inte glömmer bort det i allt som händer.
 
Hittade ett fint kort från Anton i min jackficka som grattade mig på fritjof-dagen. Ja, jag har namnsdag idag, dock så heter jag inte Fritjof utan Frida. Ett tidigt internskämt. Att det redan gått ett år. Brutalitet. Men den fina människan vet hur man gör mig glad. Älskar honom så mycket! 
Och ungefär ett år gammal bild. Enjoy.
 
Imorgon är det en kortis-dag i skolan då jag inte har någon matte. Detta glädjer mig något enormt! Men istället så ska jag och Agnes direkt efter skolan gå till jobbmässan. Nu jävlar ska det skaffas jobb!
 
Men än är det inte imorgon utan bara idag, och idag ska det pluggas.... Ska verkligen försöka.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0