you better drive

Körningen gick bra, förvånandsvärt bra för att vara mig. Fick till och med godkänt på 3 övningar och massa beröm. Kändes fint. Min lärare är underbar och underlättar allt, man kan retas och samtidigt prata allvar och det är sånt jag behöver och när saker sitter så säger han att det är toppen när jag gör fel så har det hänt att jag fått en vattenflaska i huvudet. Men sånt får man ta, hämnades med vattenflaskan kan tilläggas, förra veckan...
Passade på att köra med min far lite snabbt vid 20 snåret och backa runt hörn, det är det enda jag verkligen inte kan få in. Svinsvårt. Det går ju bättre. Men shit, vad svårt det är!

Skulle ju pluggat till provet jag har imorgon också, men så mycket med det har det inte blivit, woupsi. Men hoppas på att det går bra ändå, känner att jag har koll på det mesta så nu jävlar ska det bli MVG alltså!!!!!!!!
Eller kanske inte......

Nu ska jag hoppa i säng och plugga lite körkortsteori och naturkunskap.
Tjollehoppi!

(japp, håret är uppsatt i maaaaassa bollar=affro imorgon)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0