Let's live for the moment

Luffen igår var skön, tänkte på annat, skrattade och hade snöbollskrig. Måste öve upp min träffsäkerhet. Då jag var helt vit var de andra så gott som "torra". Jaja, man kan ju inte vara bra på allt liksom. ;)
 
Somnade sent, upp tidigt, blev hemskjutsad och kastade mig ner i sängen och sov en timme till, upp 15 minuter innan bussen skulle gå, äta lite, klä på sig och sedan rusa. Naturkunskap och labb på det, sen körlektion första riktiga på länge och det gick helt okej, fortfarande endel att få in men kan verkligen köra nu och det känns bra, nu är det bara blickar som ska fastna och inte bara fokusera på det som händer nu utan det som händer längre fram.
Sen struntade jag i sista lektionen för att istället åka hem och plugga, köpte med mig en semla till min mor och en till mig. Vi satte oss och drack varm choklad mumsade på vår semla samtidigt som vi kollade på glee.
 
Nu ska vi ta och äta lite middag och sedan ska jag plugga lite till och sedan ska resten av kvällen ägnas åt att städa då jag har folk som kommer hit imorgon. Ska bli kulkul! (:
 
Och tog sista antibiotikan igår! WIIIHOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Så galet lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0