jappjappjappjappjapp

Min sista lektion var inställd idag, så shit vad mycket tid jag fick över till att spendera för plugg.......
Det gick ju lite sisådär med det. Ögonen började gå ikors så fort jag öppnade boken, tillslut efter ca 10 sidor bestämde jag mig att det inte längre gick och sov istället. Alarmet som ringde en timme senare var något av det plågsammaste på länge, hade nog kunnat sova hela natten och vaknat av alarmet imorgon bitti vid 8 typ.
Ungefär så trött har jag varit idag.
Men nu ska jag försöka plugga lite i alla fall.
Sen ska jag vara en gullig dotter och fixa kvällsfika till familjen när de kommer hem.
 
Imorgon ska jag köra bilen igen, så inatt ska det sovas! Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0