Idag är det ingen vanlig dag för det är

 
Är så lycklig att jag har fått vara tillsammans med denna underbara människan i ett helt år nu.
Han gör mig till världens lyckligaste tjej.
Att han ens åkte till mig inatt då jag hade panikattack efter panikattack och grät som en galning, för att min mor spytt en gång, hej spyfobi. Det säger bara lite hur underbar och omtänksam han är. Vet inte hur jag någonsin ska kunna återgälda allt han gjort för mig. Han betyder allt och är allt, mitt liv, min familj.
Anton, jag älskar dig, föralltid!
<3
Det är töntigt att skriva föralltid jag vet, men vet att detta kommer vara föralltid och vet att jag alltid kommer älska honom vad som än händer.
Världens bästa, underbaraste, snyggaste, snällaste pojkvän och människa<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0