I would do anything for you

Lyckades övningsköra riktigt fint igår faktiskt, så bra att jag inte ens tänkte på att jag körde bil då jag var fullt upp med att prata, ser det som en liten framgång. Men det gick bra förutom en av de sista svvängarna vi skulle ta då farten var lite för hög och det var lite halt på vägen, men även det gick.
 
Sen kom fining. Han fick några alla <3 dags pussar.
Vi båda ser all <3 dag som överskattad och tänker att man kan vara gullig och och ge varandra saker de alla andra 364 dagarna på året, när man kanske behöver det eller blir mest överraskad. Överraskningen är ju rolig och får en att känna sig så älskad. :)
Men vi åt god middag och kollade på film innan det var dags att sova. Upp med tuppen igen och äta frukost med honom och pussas hej då. Lika jobbigt varje gång.
 
Sen sov jag 4 timmar till gick sedan upp, åkte till biblioteket och lämnade in böcker och sedan direkt till gymmet. Riktigt gött var det.
 
Kom precis hem från en biltur med Emma, första bilturen med henne som körkortsägare, så avundsjuk och så glad för hennes skull fortfarande! Vi pratade massa skit, eller mestadels jag. Pratar bara massa hela tiden ska lära mig att sansa mig lite någon gång. Haha.
 
Men nu är det tyvärr dags att plugga... Projektarbete och naturkunskap väntar..... Kul. Men det måste bli gjort. Sen ska jag bara ha en lugn mysig kväll, det behövs.
Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0