gissa vad jag gör...

 
Japp, rensat ut smycken.... Och när jag ändå håller på måste jag alltid, alltid, ALLTID prova minst allt 58 gånger. Detta är väl 1/4 av armbanden. Nu tänker jag inte ta av mig dem. Känner mig så sparkle sparkle!
Har städat mitt rum också och rensat ut smink och städat nattduksbordet. Känner mig effektiv. Det är trevlig att komma hem vid 11. Wihoooo. Nu ska jag fixa mitt ruffs innan älskling kommer hit och får en smärre chock. Haha. Efter håret så ska jag läsa igenom hela mitt projekt för det börjar närma sig slutet. Wiho. Bara några till bilder och skisser och sedan ännu mer igenomläsning. Sen så ska bara slutdiskussionen och annat som jag glöm fixas och sen klarrrtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0