3


Tre namn du går under:
1. Linn
2. linnabb
3. Linnis
(hej, jag har inga smeknamn)
 
Tre saker som skrämmer dig:
1. Att förlora någon utav de jag älskar
2. Spy och trånga utrymmen
3. Mörkret som ingen vet något om, det som kanske händer efter döden. Om det är mörker som händer skrämmer det mig om det inte är det så är jag lugn. Men mörkret skrämmer. Och nu menar jag inte på natten.
 
Tre saker som är typiskt dig:
1. Noll procent talförmåga
2. Klumpig
3. Glada färger och skumma mönster(särskilt på sommaren)
 
Tre av dina bästa egenskaper:
1. Vill alla väl
2. Snäll
3. Lätt att förlåta
 
Tre av dina sämsta egenskaper:
1. Godtrogen(kan vara en bra egenskap också, på gott och ont så att säga)
2. Svårt att glömma saker som sårat mig
3. Dåligt självförtroende/osäkerhet, vilket påverkar typ allt. Att jag har svårt att tro människor kan tycka om att vara med mig, att jag tycker jag är ful.. Ja, allt.
 
Tre av dina favoritartister:
1. Kent
2. Bon Iver
3. Coldplay

Tre sanningar:
1. Jag har svårt att lita på människor
2. Min pojkvän har gjort mig lyckligare än jag någonsin trott jag kunnat bli
3. Att jag är trött på det mesta, särskilt skolan, skulle kunna ha lov en månad till, minst.
 
Tre av dina hobbys:
1. Foto+redigering av dessa när jag har tid
2. Att umgås med nära och kära om det kan ses som hobby
3. Kläder i lagom mängd, måla, musik. Det mesta kan sättas här.

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Det senaste Photoshop och Lightroom
2. En lägenhet
3. Mitt körkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0