jul

Det blir en liten uppdatering härifrån föräldrahemmet också.

Julafton var mysig men annorlunda. Morfar fattades. Det var så få vid matbordet. Saknade hans retsamma leende och fina person.
Men det blev julafton även utan honom. Jag tror att klapparna jag gav blev uppskattade och det känns toppen. Även jag fick fina klappar.

Släkten åkte rätt tidigt.
Själv kom jag i säng sent. Blev kortspel, kolla tv och smaka på whiskey. Efter 2 var klockan då jag tillslut la mig. Det blev en lång dag.

Idag har jag tänkt att ta det lugnt fram till 18-snåret då jag ska på fest hos några av Antons vänner, visserligen utan Anton. Ska bli riktigt fint. Att träffa några av de bästa människor jag vet, kanske dricka ett glas vin, skratta och släppa alla problem och dumma tankar lite.

Innan det så ska jag eventuellt byta julklappar med Emma, skjutsa hem mor, kolla och boka resa till mina fars 60-årsdag.

Hoppas ni har en fin jul <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0