"Ibland är en lögn det finaste man kan ha"

Mår illa som jag vet inte vad. 
Har gjort det rätt mycket det senaste igen. Blir alltid nojig nu när det är kräksjuketider också. Det gör ju inte det hela bättre att gå runt och må illa lite då och då flera gånger i vecka...
Jaja, blir oftast så, när man dippar lite härligt också. Är härligt orkeslös. Skulle gärna ligga kvar i sängen några dagar om man säger så. Kanske lite småpauser med att gå upp och äta och evetnuella toabesök kanska kan funka. 
Men njaaa asså. Det är inte kul. 
Men vet att jag är sånhär, så håller igång. Försöker så gott jag kan i alla fall.
It's the only thing to do.
 
Kollat tillbaka i arkivet på min blogg, på en annan blogg. Minns alla känslor. Hur skit allt kändes. Hur man stod ut undrar jag egentligen.
Men det är bättre nu, till och med bra.
Dippar får alla. Det är mänskligt. 
Jag försöker se mig just så. Mänsklig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0